lat
Privātais kabinets
Pakalpojumi un tarifi Par kompāniju Jaunumi Kontakti Dokumentācija

Pieteikt pakalpojumu IP PBX telefonijas centrāle tagad

Aizpildiet pieteikumu, nosūtot mums savu kontaktinformāciju un mēs ar Jums sazināsimies tuvākajā laikā

Jūsu pieprasījums nosūtīts

Telegroup IP PBX

Telefona centrāle, kas nodrošina izejošos / ienākošos zvanus

caur internetu, ar plašu funkcionalitāti Jūsu biznesam.

Telefonu centrāles sistēma apstrādās Jūsu ienākošos un izejošos zvanus. Zvanu atskaites, ieraksti, grafiki – tas viss atradīsies Jūsu Telegroup kontā. (mēs piešķirsim pieejas kontu, kur varēsiet sekot līdzi zvanu plūsmai). Lai izmantotu Virtual IP PBX, Jums nepieciešams tikai internets un IP telefoni. Visi telefoni būs saslēgti vienā tīklā, nodrošinot bezmaksas zvanus savā starpā, ka arī esošā numerācija tiek saglabāta, savukārt ja nepieciešami jauni numuri, mēs varam Jums tos nodrošināt. IP telefoniju ieviešanu varat uzticēt mums, jo piedāvājam plašu telefonu iekārtu klāstu katra vajadzībām!

Telegroup piedāvā virtuālas un stacionāras IP PBX telefona centrāles, katra paredzēta noteiktam lietotāju apjomam :

- Virtual IP PBX- Virtuālā telefonijas centrāle atrodas mūsu datu centrā un Jums nebūs jāuzstāda speciālas iekārtas. Paredzēta lietošanai līdz 20 darba vietām; - Local IP PBX - Virtuālā telefonijas centrāle atrodas Jūsu birojā, kur mēs uzstādām iekārtas. Paredzēta lietošanai virs 20darba vietām.

Sistēmas funkcionalitāte:

-Standarta funkcijas. Pāradresācija, konferences zvani, zvanu pārķeršana, īsā numerācija un bezmaksas savstarpējie zvani; -Vienlaicīgie vai paralēli zvani. Vairāki klienti var zvanīt uz vienu numuru vienlaicīgi. Zvani tiks novirzīti brīvajiem operatoriem; -Zvanu ieraksti un detalizētas atskaites Iespējams ierakstīt un noklausīties visus zvanus, iegūt detalizētu zvanu sarakstus un atskaites (arī par neatbildētajiem zvaniem uz e-pastiem). WEB atskaites par zvaniem (arī grafku veidā) iespēja exportēt uz CSV; -Interaktīvā balss atbilde (IVR). Klientam dod iespēju izvēlēties sarunas tēmu. Piemēram, valodas izvēlne, nospiežot atbilstošo taustiņu; -Savietojamība ar ierīcēm. Telefonijas sistēma tiek integrēta ar lietotāja datoru, lai lietotājs var operatīvi redzēt zvanu plūsmu un veikt izejošos zvanus. Savietojamība ar Microsoft Outlook programmu; -Balss pasts un audio paziņojumi. Sūtīt balss ziņas uz epastiem, ka arī augšuplādēt audio failus; -Faksu pārraide. FAKSU sūtīšana un saņemšana caur jebkuru e-pasta aplikāciju (PDF un TIFF formāti); -Diennakts laika kontrole. Telefona sistēmas darbība dažādos režīmos. Piemēram, ārpus darba laika atskaņo paziņojumu, vai zvani automātiski tiek pāradresēti uz mobilo telefonu; -Zvana PARKINGS Zvana gaidīšanas režīms. Piemēram, sarunas laikā Jums jānoskaidro informācija, kamēr to uzzināt, nospiežot pogu „hold” Klientam atskanēs mūzika, lai kavētu viņa laiku.

Papildus funkcijas:

-Zvanu centra risinājumi;

-Integrācija ar klienta CRM programmatūru.

Galvenās priekšrocības, kādēļ izvēlēties Telegroup IP PBX:

-plašs un korporatīvām vajadzībām pielāgojams pakalpojumu un risinājumu piedāvājums, kuru viegli pilnveidot; -individuāli izstrādāts optimāls risinājums ar pārdomātu funkcionalitāti; -risinājums ļauj Jums kā Klientam veikt sava IP tīkla aparatūras reālā laika (on-line) monitoringu, izmantojot Telegroup web kontu.

Cenas

Ierīkošana: sākot no 15.00 EUR

Abonēšanas maksa: sākot no 5.00 EUR mēnesī

Pakalpojuma cenas un funkcionalitāte: šeit

Uzstādīšana

Pakalpojuma Telegroup IP PBX uzstādīšanas apjomu un uzstādīšanas laiku nosaka, attiecīgais pieslēguma veids un sarežģītības pakāpe. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli un pielāgots viss labākais risinājums.

Jums tiek piedāvāta izdevīga abonēšanas maksa, zemi zvanu tarifi un vienkārša sakaru izmantošana. Jūsu esošie numuri tiek saglabāti abonēšanas maksas ietvaros. Jūs iegūsiet ērtu, funkcionālu un vienotu telefonijas sistēmu –Telegroup IP PBX.

Citi pakalpojumi - Internets
Telegroup mērķis ir piedāvāt izdevīgāku alternatīvu risinājumu Jūsu esošajiem fiksētajiem sakariem. Mēs esam atvērti jaunām iespējām un izaicinājumiem, rūpējoties par uzņēmumu, tā klientiem un darbiniekiem.